Miodokraj

Miodokraj
Ciekawostki o miodzie i pszczołach. Targowisko z miodem.

wtorek, 29 lipca 2014

To i owo Karolciowo

Pierwsza recenzja po długiej przerwie. Miała być wczoraj. I
była.
Ale jakiś wstrętny chochlik się wkradł i wszystko pokasował.

Zapraszam Was do krainy ozdób!
To i owo Karolciowo!

 
https://www.facebook.com/ToiOwoKarolciowo

Otrzymałyśmy zestaw do włosów: 2 spineczki, 2 gumeczki i
opaska.
Śliczne, czerwone, satynowe kwiatuszki z białymi perełkami.
Solidność, precyzja, staranność i wdzięk – tak są wykonane!
Karolciowo spisała się na medal a ja zakochałam się w tym
zestawie.

Wiele gumek, które miałyśmy do tej pory nie spisywały się najlepiej.
Pruły się, rozciągały a spinki nie trzymały się włosów mojej
damy.



Cuda wykonane przez To i owo Karolciowo przetestowałyśmy w
różnych warunkach.
Był basen, był rower i wiatr we włosach, były też szalone
zakupy i płacz – taki ze zmęczenia!

I?
I fryzura nienaganna! I spinki na swoim miejscu!
I kolor nie odbarwił! I perełki nie poodpadały!

100 % zadowolenia! I mojego i córuchny!

Ja: Nikolko co myślisz o tych spineczkach?
Nikola: Dobre i śliczne!

No! Więc good!



 
Kochani zapraszam Was do To i owo Karolciowo.
Znajdziecie dużo innych piękności.
Złota kobieta nie tylko tworzy ozdoby do włosów...
Są też kolczyki i klamry do firan i broszki i inne cuda!


https://www.facebook.com/ToiOwoKarolciowo/photos_stream

2 komentarze: