Miodokraj

Miodokraj
Ciekawostki o miodzie i pszczołach. Targowisko z miodem.

wtorek, 29 lipca 2014

RILAX

Czarne szorty, niebieska bluzeczka.
Siedzi na pstrokatej kanapie, oglądając „Trudne sprawy”.
Nudy?

Oj nie! Relax!
Dziecko weekenduje się u taty a ja mam wolne!
Jest bardzo przyjemnie!
Trochę duszno, ale wspomagam się mgiełką i wiatrakiem.

Mam dość słońca, basenu i tarasu!
Chcę siedzieć w pokoju!

Robię to!
Oglądam TV, przeglądam zdjęcia, piszę do Was.

Wakacje są super! Moje dziecko jest wspaniałe!
Ale dobrze jest odpocząć.

 
„Mamo nurkuj”
„Mamo zrób kanapkę”
„Mamo przynieś loda”
„Mamo chce mi się pić”
„Mamo kot uciekł za bramę”
„Mamo chodź na trampolinę”

Mamo odpoczywa! Mamo czuje się błogo i szczęśliwie


 
Mamo odpoczywa! Mamo czuje się błogo i szczęśliwie!

Mamo pomaluje paznokcie. Będzie pomarańcz! Albo róż! Mamo
zobaczy!
Mamo zrobi sobie maseczkę.
Mamo poukłada w szufladzie.
Mamo będzie jadła borówki i popijała mrożoną kawą.

 
 

 
 

A jeszcze jedno. Obudziłam się o 11:00! Ot co!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz