Miodokraj

Miodokraj
Ciekawostki o miodzie i pszczołach. Targowisko z miodem.

wtorek, 12 sierpnia 2014

KSIĘGARNIA INTERNETOWA SFINKS

Mimo, że w domu nie praktykujemy naszej wiary moje dziecię
jest bardzo religijne. Zaczęło się od katechezy, która odbywała się w
przedszkolu.
Nikolka bardzo zainteresowana, pytała się jak powstał świat,
kim była Abel i dlaczego Maria urodziła Jezusa jak nie miała męża. Po tych
wszystkich pytaniach nastał czas na Jana Pawła II.
Nikusia chciała wiedzieć wszystko: skąd był, czy to prawda,
że ludzie byli w szoku, że był on Polakiem, dlaczego tak traktują Polskę, kiedy
umarł, kto jest teraz papieżem i po co ogólnie jest papież.
Nie wiedziałam, że moja kruszynka, moja mała dziewczynka
jest już taka duża, taka mądra i taka dociekliwa.
Na szczęście odnalazłam KSIĘGARNIĘ INTERNETOWĄ SFINKS.

 
Wydawnictwo, które pomyślało o małych religijnych
człowieczkach, które nie tylko chcą się bawić, ale również zdobywać wiedzę.
Otrzymałyśmy 5 kolorowanek O papieżu. Piękne obrazki i
kolorowe naklejki. Dodatkowo każda kolorowanka jest opisana, jest prawdziwa
historia z życia Karola Wojtyły.


 
Mała koloruje, przykleja naklejki a ja czytam i odpowiadam
na pytania. Niektóre pytania naprawdę mnie zaskakują, ale jako mama musze znać
odpowiedź albo wysłać do kogoś kto będzie umiał pomóc. Dobrze, że są
dziadkowie, sąsiedzi i wujek Tomek.
Wujek Tomek zna odpowiedzi na wszystkie pytania, nawet te,
które nigdy jeszcze nie zostały zadane.


 
Serdecznie polecam KSIĘGARNIĘ INTERNETOWĄ SFINKS. Warto
polubić profil na facebooku https://www.facebook.com/Ksiegarnia.Internetowa.SFINKS?fref=ts
 
Zapraszam również na stronę www tak aby być na bieżąco z nowościami, promocjami i konkursami.

http://www.sfinks.info/
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz