Miodokraj

Miodokraj
Ciekawostki o miodzie i pszczołach. Targowisko z miodem.

środa, 13 sierpnia 2014

Design99 wielie WOW


Zaprojektowane z pasją i ręcznie wykonane z największą troską.

 

Wiecie o kim mowa?

 

Design99



 
 
 
Oglądałam, podziwiałam, marzyłam!
Fraki dla mam i dzieciaków.
Sukienki, spódnice i torebki.
Torebki z Chaplinem, Marilyn, Bridget...
 
Nietuzinkowe, zjawiskowe, doskonałe!
 
 
 
 



Marzyłam i wymarzyłam.

Frak dla córy. Torebka dla mnie.

 

Ale nie o mnie i o moich marzeniach mam tu pisać.
Ma być o Design99.

 
 
Projektantki opisują się tak:
  W Design 99 staramy się być niczym powiew świeżego powietrza, wnosząc nowe innowacyjne projekty na scenę mody.
Tworzymy niezwykłe rozwiązania dla wymagających i znających się na modzie kobiet, dostarczając im limitowane kolekcje ręcznie wykonanych i numerowanych ubrań.
Nasze założenie pozwala na stworzenie maksymalnej liczby 99 sztuk każdego projektu. Dzięki temu ryzyko, że wpadniesz na sąsiadkę lub koleżankę z pracy w takiej samej sukience jest naprawdę niewielkie. „
 
I wiecie co? Prawda, czysta prawda.
Jest świeże powietrze, jest innowacja i awangarda!
 
 

Nigdy w życiu nie miałam tak pięknej torebki.

Nikola nigdy w życiu nie miała tak cudnej marynarki – fraka.


 
 
Uszyte ręcznie, zadbany każdy szczegół.
Każdy guzik, każda kieszonka, każdy detal – starannie, precyzyjnie, solidnie.
 
 
 
 
 
 
Jestem pewna, że się podoba.
Zapraszam na zakupy www.design99.pl
Oraz na fb https://www.facebook.com/Design99Fashion?fref=ts

:)

1 komentarz: