Miodokraj

Miodokraj
Ciekawostki o miodzie i pszczołach. Targowisko z miodem.

wtorek, 30 sierpnia 2016

Gdy nie ma dzieci w domu ...

Pamiętam gdy jako dziecko pojechałam do babci na kilka dni.
Wróciłam a mój pokój diametralnie się zmienił.
Nie wiem czy na lepsze.
Bo tapeta w milusie pieski przemieniła się w białe ściany z poodbijanymi rękami moich rodziców.
Czerwone ręce - jak z horroru.


A WY? 
Co robicie gdy Wasze dzieci wyjeżdżają na kilka dni?


Tak. My remontujemy pokój.

I jestem zła na siebie , że nie zrobiłam fotek "przed".
Było żółto.
I z wróżkami.
Z milionem zabawek.
Każdy mebel z innej parafii.
Zagracone królestwo Nikoli. 






Pomysł mój. 
Wykonanie Tomuś.

Szare ściany.
Biały sufit.
Białe meble.
Cudowny dywan.
Kilka zabawek poszło precz.
Reszta zabawek , czyli ich tysiące posegregowałam, poukładałam...













Czekamy jeszcze na sofę, krzesło do biurka i plakaty.



Dywan - allegro
Farby - leroy merlin
Półka pod tv - leroy merlin
Kartonowe pudełka - auchan
Białe łóżko dla kota - https://www.laksystem.pl
Sam KOT - Józia z Kończyc



7 komentarzy:

  1. Jest pięknie... Kolorystycznie podobnie ma mój syn. Z tym, ze syn ma szare meble z niewielkimi akcentami seledynowej zieleni a sciany białe... Znaczy białe to one były... teraz to łapki wszedzie poodbijane, ale malowanie w przyszłym roku zaplanowałam. Bo nie chce mi się co roku malować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt końcowy aranżacji pokoju świetny. Gratulacje wspaniałych pomysłów oraz wykonania. A biała kicia przesłodka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie. U nas remont trwa, a rozwiązanie za kilka tygodni...
    Mari

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz gust kobieto😊Pieknie😍

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie zbyt ponuro ale co kto lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie zbyt ponuro ale co kto lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny pokoik, świetnie urządzony ;-)

    OdpowiedzUsuń