Miodokraj

Miodokraj
Ciekawostki o miodzie i pszczołach. Targowisko z miodem.

niedziela, 6 września 2015

Lolita Accessories

Wszystkie kobiety kochają błyskotki.
Zgadzacie się?

Każda z nas codziennie ma na sobie chociaż jeden element z biżuterii.
Kolczyki, naszyjniki, pierścionki albo bransoletki.
Oczywiście mogą być również broszki albo ozdoby wplecione we włosy.

 
 
Ja nie rozstaję się z pierścionkiem zaręczynowym i bransoletką wygraną w konkursie z grawerem Oliwia i Tomek.
Kolczyki zmieniam każdego ranka.
W zależności od nastroju, okazji czy też stylizacji. Uwielbiam kolczyki.
 
Dzięki uprzejmości Lolita Accessories mogę przebierać w biżuterii jeszcze więcej!
 
 
 
Jakiś czas temu zapukał do mnie Pan Piotr (listonosz) z cudną niespodzianką.
Z pudełkiem pełnym biżuterii.
Były kolczyki wkrętki i długie wiszące.
Były bransoletki, naszyjniki, korale ...
Dużo, dużo piękności.
Aaaa były nawet okulary.
 

 
Obdarowałam siebie, córkę, mamę, teściową i szwagierkę.
Każda z nas będzie nosić, testować i reklamować.
 
Cyrkonie, serduszka, wisiory sowy, świecące, błyszczące - oczy zadowalające!
 

 
 
Polecam Wam Lilitę! Z ręką na sercu - piękne i zachwycające.
 
Uwaga!Lolita Accessories przesłała nam tyle dobroci, że będzie również coś dla was!
Polubcie i czekajcie na dalsze informacje!
 
 
 

1 komentarz:

  1. ja i moja córka to ciągle coś kupujemy bo tak lubimy biżuterię a ostatnio to nawet w Pepco czy Rossmannie świetne upolowałysmy perełki na wyprzedaży ;)Piękna ta biżuteria co odkryłaś!;)

    OdpowiedzUsuń