Miodokraj

Miodokraj
Ciekawostki o miodzie i pszczołach. Targowisko z miodem.

sobota, 8 sierpnia 2015

Trendton


Napiszcie gdzie pada deszcz, a przyjadę.
Przyjadę, stanę, rozłożę ręce!
Niech pada! Niech zmoczy wszystko - i da wielką ulgę!


Siedzę na sofie. Wiatrak rozwiewa mi brwi. W ogródku basen.
Basen mnie woła!
No chodź! Zanurkuj!

Przyjdę i wskoczę, ale za chwil kilka.

Na razie Trendton. Zapraszam!

https://www.facebook.com/trendtonsklep

http://www.trendton.pl/

Internetowy sklep, który wyróżni Twoje otoczenie i umili Ci codzienność!

Kawa? Herbata?
Tak! W najpiękniejszych kubkach na świecie!




 

 
Kawkę w samotności, można pić w bieliźnie.
Ale jeśli już zjawi się teściowa bądź sąsiadka - warto się ubrać!
 
Sklep oferuje również bluzy i koszulki w wersji damskiej oraz męskiej!
 
 
 
 
Ach! Kochani! Koszulki są również w wersji dziecięcej.
I dla chłopczyka i dla dziewczynki - piękne, bawełniane koszulinki :D
 

.................................................................................................................................
 
Nie dla kury domowej, nie dla zwykłej gospodyni!
 
A dla PANI DOMU!
Niekoniecznie perfekcyjnej, ale wystrzałowej!
 
Fartuszki i ekologiczne torby na plażę, na zakupy i na randkę!
 

 

 
A na piękny sen, cudne poduszki....
 
 
 

 
Uwielbiam, polecam!
 
 
Mam kubki, mam torbę. 100 % satysfakcji!
Są wyjątkowe!
A znajomi mi zazdroszczą!
 
 
 
 
A na fb trwa właśnie konkurs! WPADAJCIE!
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz