Miodokraj

Miodokraj
Ciekawostki o miodzie i pszczołach. Targowisko z miodem.

czwartek, 4 września 2014

JeanetteGraphics


Mam nowe logo!

O matko!!! I to jakie!

Ach! Och! Ech!

Uwielbiam! Zakochałam się!

Jestem z niego dumna!

Tyle emocji we mnie siedzi!

 

Ruda, piegowata i z lupą! No przecież to ja!

No ja! Oliwia!


 

Właźcie, lubcie, podziwiajcie - https://www.facebook.com/JeanetteGraphics

Jeanette takie cudo wykonała! Takie cudo wymyśliła!

Duża, mądra głowa, pełna pomysłów!

Z wielką wyobraźnią, kolorowym polotem!

 

Szybko, profesjolanie.

 

We wtorek wieczorem napisałam, że mam ochotę na nowe logo. Nie mam na niego pomysłu i czekam na propozycję.

I co?

I to, że w środe rano dostałam pierwszą grafikę.

I już więcej grafik nie chciałam. Bo ta jest doskonała, idealna i moja!
 
 
I podziwiajcie co jeszcze tworzy Jeanette!
I piszcie, pytajcie i zamawiajcie!
 
 
 
 

 
 

 

2 komentarze: