Miodokraj

Miodokraj
Ciekawostki o miodzie i pszczołach. Targowisko z miodem.

niedziela, 25 kwietnia 2021

Biżuteria Jesper Nielsen

Ale ja miałam szczęście poznając Monię! :)

Monia to dziewczyna pełna energii i pozytywnych wibracji.
Dzięki niej poznałam biżuterię Jesper Nielsen,która jest wykonana ze srebra próby 925 oraz pozłacana 18- karatowym złotem w wyjątkowych wzorach.
 
Biżuteria jest wykonana ręcznie, powlekana rodem, nie zawiera niklu.
Aż 2 lata gwarancji na błyskotki.
 
Dla siebie wybrałam bransoletkę na kostkę raz łańcuszek z wisiorkiem drzewa.
Są piękne.
Są ślicznie zapakowane.
Są cudowne.
 
Już niedługo dotrze też do mnie nowa bransoletka. 
Nie mogę się doczekać kiedy ją zobaczę. Na pewno jest jeszcze ładniejsza niż na zdjęciu.








 


 
 
 
Zapraszam Was na Facebook Świat Pięknej Kobiety - piękna biżuteria, świetne konkursy z nagrodami i w tajemnicy Wam powiem, że będą też ekskluzywne kosmetyki <3
 

1 komentarz:

  1. Piękna jest ta biżuteria, szczególnie bransoletka :D Już widzę tą bosą stopę na piasku i ten łańcuszek na kostce :)

    OdpowiedzUsuń