Miodokraj

Miodokraj
Ciekawostki o miodzie i pszczołach. Targowisko z miodem.

piątek, 8 listopada 2019

Stilus MARKOWA ODZIEŻ



                                                                    Coś dla kobiet:







Coś dla mężczyzn: 




 
                                                                Coś dla dzieci:










Kochani, z całego serca zapraszam Was do zamówień. Markowe ubrania w bardzo fajnych cenach!
Śledźcie nasze strony na portalach społecznościowych bo co chwilkę pojawią się konkursy w których można wygrać bony rabatowe.



 Zapraszam na Stilus Instagram

Chcesz aż  30% rabatu na cały asortyment?
Polub STILUS FACEBOOK - dla wszystkich fanów na hasło FB30 - rabacik :)





3 komentarze:

  1. Bardzo duży wybór, można ubrać cała to rodzine 👍

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajne te rzeczy :) Najbardziej podoba mi się chyba ta sukienka. Widzę ją w swojej czasie. Ja ostatnio genialne rzeczy znalazłam na https://modbis.pl/pol_m_Bluzki-i-koszule_Bluzki-846.html Wydaje mi się, że takie bluzki mogą przydać się zarówno na co dzień, jak i na większe wyjścia. Zależy, kto co lubi.

    OdpowiedzUsuń
  3. O, ja się zakochałam w tej pięknej skórzanej kurtce. Będę podobnej tutaj https://moodo.pl/ szukała, ale nie jestem pewna, czy coś aż tak "ciężkiego" znajdę. Lubię ten schemat i tę tematykę, dlatego dla mnie ta kurtka jest świetna. Taka mocna i niecodzienna!

    OdpowiedzUsuń