Miodokraj

Miodokraj
Ciekawostki o miodzie i pszczołach. Targowisko z miodem.

poniedziałek, 5 czerwca 2017

Abino - gramy w Polskę.






Abino tworzy takie gry dzięki którym nie tylko doskonale się bawimy, ale i uczymy!
Seria gier dla małych podróżników to strzał w dziesiątkę.




Ja wybrałam dla Nikolki Polskę.
Sugerując się powiedzeniem CUDZE CHWALICIE A SWEGO NIE ZNACIE.
Nikola chodzi do szkoły do Czech, a więc geografię Polski muszę nauczyć ją sama.
Abino mi to bardzo ułatwiło.



Kolorowe pudełko zawiera instrukcję, mapę oraz karty.








Gracze po kolei wyciągają karty i czytają informacje na nich zawarte. 
Są to opisy miast, rzek, województw itp. 
Kto pierwszy odnajdzie na mapie opisywany obiekt ten wygrywa.





Gra bardzo ciekawa. Wiele informacji o Polsce dowiedziałam się, o czym wcześniej nie miałam pojęcia.
Nikola czytała samodzielnie karty, wyszukiwała opisywane pomniki, jeziora...
Świetna gra, uczy również refleksu.
Kto pierwszy ten lepszy :)

Polecam!

Zapraszam do zakupów i do śledzenia fb.



ABINO FB

ABINO WWW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz