Miodokraj

Miodokraj
Ciekawostki o miodzie i pszczołach. Targowisko z miodem.

poniedziałek, 20 czerwca 2016

Bączek





Naciskasz, naaciskasz, naaaciskasz...
Coraz szybciej i szybciej.
I puszczasz.
I patrzysz.
Kręci się, kręci, pięknie wiruje...
Szybko i wolniej i wolniej, przekrzywia się i opada.







Taaak! To bączek.
Zabawka dzieciństwa.

Ten mój PRL-owski, cały czerwony z jakimiś szlaczkami.
Był cudowny.






Gdy Nikola była dzidziusiem babcia też kupiła jej bączka.
Oj ciężko było go dostać. A to zaledwie 7 lat temu. 
Mała go uwielbiała.

Teraz brzuch rośnie mi kolejny raz. Przeglądając zabawki dla najmłodszych od razy pomyślałam o bączku.
No przecież moje drugie dziecię też musi mieć tą przyjemność.
Przyjemność z oglądania kręcącej się zabawki. Przyjemność z rozkręcania, wprawiania w ruch.
I taki odgłos, szum. 




Polecam!

Bączka kupicie tutaj http://go.feedo.pl/ot



3 kolory do wyboru. Bajkowe postacie. 
Bączek wykonany rewelacyjnie, żadnych kantów, bezpieczna zabawka dla maluchów.




Zapraszam Was do oglądania i do zakupów


Oraz do polubienia fb 
https://www.facebook.com/feedopl


Polecam!






4 komentarze:

  1. 5 lat temu też nie mogłam nigdzie dostać bączka dla synka, a to fajniejsza z zabawek dla maluszków 😀
    Pozdrawiam
    Paulina Kotlińska

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę takiego poszukać, bo córa uwielbia Krecika :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Powrot do dzieciństwa,była świetna zabawa Ponadczasowa zabawka

    OdpowiedzUsuń
  4. baczek jest rewelacyjny, starszy synek dostal na roczek i uwielbia go, my osobiscie polecamy baczek na stopce dla malucha super frajda

    OdpowiedzUsuń