Miodokraj

Miodokraj
Ciekawostki o miodzie i pszczołach. Targowisko z miodem.

wtorek, 25 listopada 2014

zmywasz?

Masz zmywarkę?
Mam!
I nigdy nie oddam :)

Moja koleżanka Tatiana od lat tłumaczy mężowi, że jeśli komornik przyjdzie do domu to niech bierze wszystko oprócz zmywarki! :)

Nie lubię myć ręcznie. Odmoczone paluchy i zawsze mokry brzuch.
Zawsze.
Nie mam pojęcia jak to robiłam , ale po zmywaniu naczyń zawsze musiałam się przebierać.


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Zmywarkę otrzymałam od dziadka na nową kuchnię. Dziadek wiedział o czym wnusia marzy.

Jest zmywarka, jest porządek w zlewie i jest uśmiech na twarzach domowników.


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Niestety nie zawsze było kolorowo, nawet ze zmywarką.
Nie wszystkie tabletki, proszki i płyny radziły sobie z zabrudzonymi talerzami.

Dobrze, że pojawiła się Pani Agnieszka z marką Betterware.


http://www.betterware.pl/agnieszkarzepkowska/card


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Otrzymałam tabletki do zmywarki!

 
 
 
 



>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

 
 
Brudne naczynia są, tabletka jest a więc zmywarka włączona.

Szuru buru! I się myje i pierze i nabłyszcza :)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Po otworzeniu zmywarki czuć przyjemny zapach.
Talerze lśniące.
Sztućce również.
Brudu nie widać. Jest dobrze.!


Polecam!

https://www.facebook.com/pages/Sekrety-Piękna/618743828184956

https://www.facebook.com/BetterwareLubieTo

https://www.facebook.com/KlubkawyBlueNature

2 komentarze:

  1. Jaka jest cena tych tabletek? Ja używam np W5 i jestem zadowolona, nawet te biedronkowe wg mnie są ok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy artykuł, jest tutaj wiele cennych wiadomości z których warto skorzystać. Ja poprzednio słabo dbałam o mój sprzęt, dlatego teraz muszę kupić sobie coś nowego. Nie wiem, ale wydaje mi się, że zmywarka bosch będzie całkiem ok.

    OdpowiedzUsuń